Dijitalleşmek istiyoruz. Çünkü dijital şirketler veya kurumlar daha çevik oluyorlar, kararları daha hızlı alıyorlar ve riskleri daha erken görebiliyorlar.
Dönüşümün nasıl olacağı ise herkes için farklı. Dijital dönüşüm hedefi ile yola çıkan çok sayıda yazılım çözümü var ama acaba kurumlara gerçekten faydalı oluyorlar mı? Kullanıcılar uyum sağlayabiliyor mu? Ne kadar sürüyor?
Pek çok kurumda 50-100, bazılarında 200 farklı veri tabanı/yazılım var. Neden? Dijital Dönüşüm böyle bir şey mi?Gerçekten bu kadar çok süreç var mı? Bu kadar veri tabanı nasıl oluşuyor? Güncel kalabiliyor mu? Duplike veri var mı? gibi soruların yanıtlarını hepimiz biliyoruz.
Temel sorun çözüm şeklinden, dijitalleşme kavramını yorumlama şeklimizden kaynaklanıyor. “Yapısal veri çözümdür” gibi bir inanış var. Formlar tasarlanır ve kullanıcılar veri girer, hayat güzelleşir varsayıyoruz ama olmuyor. Çözümü yeni yazılımda arıyoruz ve aynı döngü devam ediyor. Yapısal veriye dayalı çözümler, bir şeyleri çözerken yeni problemleri de üretiyor.
Etkili bir çözümün yapısal olmayan verileri doğrudan işlemesi şart. Kurumsal Arama tam da bunu yapıyor ve yapısal olan/olmayan verileri otomatik olarak işliyor. Yapay Zeka ve Doğal Dil İşleme sayesinde verilerinizi olduğu gibi kullanıyor. Böylece kullanmaya karar verdiğiniz anda başlayabilirsiniz. Kurumsal Arama Dijital dönüşüm sürecinin başında veya herhangi bir aşamasında önemli bir kurtarıcıdır.
Veri envanterinizi bilirsiniz. Çok sayıda hazır veri adaptörü sayesinde dosyalar, veri tabanları, CAD Dosyalar, e-postalar, CRM yazılımları, eBYS yazılımları veya Sosyal Medya bir araya gelir.
Kullanıcıların manuel girdikleri verilerin aslında otomatik çıkarılabileceğini görürsünüz. Böylece bir CV elinizdeyse adayın adını ve diğer bilgilerini yeniden girmenize gerek kalmaz. Aynı kişinin 10 ayrı tabloya ve dosyalara yayılmış bilgileri bir araya gelir.
Kurumsal Arama size konsolide arama imkanı sunar. Böylece dosyalar, eBYS, CRM, MIS ve sayısız veri tabanı içinde aradığınızı bulursunuz.
Kurumsal Aramanın sunduğu pek çok imkan sayesinde yeni yazılım ihtiyacı azalır. Örneğin bir kişi KVKK kapsamında bilgi isteğinde bulunursa sadece arama yapar ve rapor alırsınız. Oysa bu iş için de yazılımlar var. Kurumsal Arama sayesinde veri öne çıkar. Daha önce form ve süreçler tanımlayarak yaptığınız pek çok iş tamamen doğal şekilde çözülür. Kullanıcılar rahat ederler.
GEODI Kurumsal Arama sayesinde kurumlar arşivleri ile veri tabanlarını bir arada yönetiyorlar. Kimi kurumlar buna sosyal medyayı da katıyor. Vatandaş veya müşteri ilişkileri tek kanala iniyor.
KVKK kapsamında veri keşif ve veri sınıflama önemli yasal gereklilikler. GEODI Kurumsal Arama size keşif, sınıflama, maskeleme ve DLP entegrasyonu da dahil uçtan uca eksiksiz bir çözüm sunuyor. Binlerce PC’ye dağılmış kişisel verileri, duplike verileri veya imha edilmesi gereken verileri de aynı sistem size söylüyor.
Kurumsal Arama veri güvenliğinde en önemli adımdır. Neden? Dosya bazlı verilerin sızmasını bir DLP yazılımınız yoksa engellemeniz ve izlemeniz çok zor. Ancak bir DLP’nin etkili şekilde koruyabilmesi için sınıflama, sınıflama için de veri keşfi gerekiyor. Yani başa döndük!. Veri envanteri olmadan korumadan söz etmek oldukça zor. Kurumsal Arama ile verilerin aranması, görüntülenmesi, indirilmesi ve paylaşılması tamamen yönetilebilir hale gelir.
Konsolide Arama, Hukuk, Mevzuat, Mimari Projeler, Sözleşme Yönetimi, Bağımsız Denetim, İK, Site içi Arama, Vatandaş Portal, Müşteri İlişkileri veya başka herhangi bir ihtiyacınız için Kurumsal Aramayı mutlaka değerlendirmelisiniz.
Yapay Zeka ve Doğal Dil İşleme temelli GEODI Kurumsal Arama semantik arama, veri keşif, harita, insight, veri analiz, versiyonlama, yedekleme, maskeleme, sınıflama ve birlikte çalışma gibi özellikler ile kurumunuza nefes aldıracak bir yazılımdır.
Daha fazla bilgi almak için görüşme takvimini hemen oluşturun
Sevgilerimizle