Geri
Sosyal Medya, Semantik Analiz ve GEODI

Sosyal Medya, Semantik Analiz ve GEODI

2/7/2022
2
Dakika
Minute

Sosyal Medya, bir ürünü kullananlar, vatandaşlar veya herhangi bir topluluk için, günümüzün en etkili teknolojilerinden birisidir. Aynı araçları birey ve kurumlar sayamayacağımız kadar farklı amaçlar için kullanıyorlar.

Sosyal Medya güzel ama mesajların bir yapısı yok, kullanılan dilin bir denetimi yok ve aynı konu çok farklı şekilde oluşabilir. Bütün bunlar işlemeyi zorlaştıran faktörler. Ama GEODI semantik yetenekleri sayesinde size bir çözüm sunabilir.  

Örneklerimizi, Sosyal Medya üzerinden ürün şikayetleri ve istekleri alan bir beyaz eşya firması üzerinden vereceğiz.

GEODI semantik yetenekleri sayesinde “içerikten anlar”. Bir mesajın şikayet, teşekkür veya bir soru olduğunu anlayabilir. Çok sayıda mesaj içinde daha “anlamlı mesajları ayıklayabilir. Mesajın buzdolabı veya çamaşır makinesi hakkında olduğunu anlar. Mesajı anladıktan sonra bildirim/notifikasyon altyapısı ile her mesajı ilgilisine yönlendirebilir.

Kullanıcılarınız internet, e-posta veya çağrı merkezinden de erişiyor olabilir. GEODI semantik yetenekleri her türlü içerik üzerinde çalışır. Web, e-posta, Facebook, Twitter, Instagram veya lokal veri kaynaklarınızı kullanabilirsiniz. Böylece, farklı kanallar birleşir, iş süreçleriniz kolaylaşır.

İçerikleri anlamak kadar sonuçların analizi de önemli. Hangi konuda ne kadar mesaj geldi, hangi kanallardan geldi, sonuçları bilmek isterseniz GEODI panelleri size büyük resmi sunar.

Belediye, Doğalgaz veya bir enerji şirketi için GEODI mesajlardan harita üretir. Konum kaynağı herşey olabilir; mesajın içinde geçen bir sokak adı veya mesajın koordinatı aynı şekilde işlenir.

Ankapedia Örnek Projesi

Daha fazlası için sunum tarihini size bırakıyoruz.

Daha fazla bilgi almak için görüşme takvimini hemen oluşturun  

Sevgilerimizle

İlginizi Çekebilecek Başlıklar